Меню
Меню

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

  • КЪДЕ СЕ НАМИРАТЕ?

    LEOSmebel.bg е онлайн магазин и няма физически магазин шоурум. Разполагаме със складова база в град Пловдив ( виж контакти )

  • ПРЕДИ МАЛКО НАПРАВИХ БАНКОВ ПРЕВОД ПОЛУЧИХТЕ ЛИ ПАРИТЕ?

    Банковите преводи, направени от клиенти на LEOS мебел се отразяват от 1 до 3 дни в сметката ни в зависимост от банката, от която се праща сумата. Изключения правят само преводите направени от гишета на същата банка. Справка за постъпили суми в банката се прави за всеки ИЗМИНАЛ ден.

  • КОГА ЩЕ МИ ДОЙДЕ ПОРЪЧКАТА?

    Когато дадена стока е налична на склад или вече е излязла от производство, се предава на куриерска фирма - партньор на LEOS мебел. Всички клиенти се уведомяват по телефон за това и при желание им се предоставя номер на товарителница, по която могат да проверяват как се движи пратката им и кога евентуално може да бъде доставена от куриера. LEOS мебел доставя в цялата страна с куриер и различните населени места се обслужват по график от куриерската фирма.

  • ИМАТЕ ЛИ НАЛИЧЕН ТОЗИ ПРОДУКТ?

    Нашият онлайн магазин предлага над 10 000 артикула от различни доставчици и е невъзможно да ги имаме всички на склад при нас. Сроковете за доставка са от 2 до 30 работни дни. За всеки продукт срокът е различен и най-добре е да се свържете с нас за повече подробности.

  • БЕЗПЛАТНА ЛИ Е ДОСТАВКАТА?

    В сайта на LEOS мебел е написано БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА, която важи при определени условия. За другите продукти, които не влизат в графа безплатна доставка се изчислява спрямо обема и теглото.

  • МОГА ЛИ ДА ЗАКУПЯ МЕБЕЛИ НА ИЗПЛАЩАНЕ?

    LEOS мебел предлага всеки един продукт в сайта си на изплащане, като можете да избирате от различни компании. Клиентът сам избира към коя компания да кандидатства, като следва стъпките в сайта. За повече информация виж На изплащане.

  • АКО КАНДИДАТСТВАМ НА КРЕДИТ, ЩЕ МЕ ОДОБРИТЕ ЛИ?

    LEOS мебел предлага стоки на изплащане, като работи с лизингови компании партньори. Клиентът сам попълва формата за кандидатстване, като данните му се изпращат към финансовата институция, която е избрал. Кредитната компания се свързва с клиента и го уведомява дали е одобрен или не. LEOS мебел не е лизингова компания, а само доставя желаните продукти след като клиентът е одобрен.

  • АКО ПОРЪЧАМ СТОКАТА МОГА ЛИ ДА Я ВЪРНА АКО НЕ МИ ХАРЕСА?

    Всеки клиент поръчал стока онлайн има право да я върне в 14 дневен срок от датата на получаването, ако тя не му хареса или не отговаря на очакванията. Стоката се връща обратно в склада на LEOS мебел добре опакована в оригинална опаковка, като разходите по връщането са за сметка на клиента. За повече информация виж Общите Условия. Изключение правят мебели, които не могат да се върнат, поради естеството им.

  • ДОКАРАХТЕ МИ 1 ПАКЕТ ПО-МАЛКО/ГРЕШНА СТОКА, КАКВО ДА ПРАВЯ?

    При ползване на външна куриерска фирма, поради големия обем от пратки, понякога се случва даден пакет да бъде забравен да се изпрати или да бъде доставен на грешно място. В това няма нищо притеснително. Това, което трябва да направите, е да се свържете с нас, да опишете случая, възможно е да се изискат и снимки на получанета стока и след справка ще издирим липсващия пакет или ще доставим нов.

  • ПОРЪЧАХ НЯКОЛКО НЕЩА, ЩЕ ДОЙДАТ ЛИ НАВЕДНЪЖ?

    Когато поръчката на клиента е от няколко неща на различни производители, то те тръгват директно от складовете на производството от различни точки на България и е доста трудно да се организира доставката на всичко да бъде в един ден. Куриерът винаги се обажда преди доставката и клиентът има възможност да уточни доставката с него.

  • ПРЕДИ 5 МИН. ПУСНАХ ПОРЪЧКА И НИКОЙ НЕ МИ СЕ ОБАДИ?

    Поради големия брой поръчки и заявки, консултантите ни нямат възможност да обслужат поръчките на момента. Обаждаме се на всички клиенти, за да потвърдим тяхната поръчка, да уточним детайлите по нея срокове и условия на плащане. Връзката с клиента се прави само в работно време. LEOS мебел не носи отговорност за грешно попълнени данни от страна на клиента при пускане на поръчката, неправилен телефон, електронна поща и т.н.

  • НЯКОЛКО ПЪТИ ЗВЪНЯ И НИКОЙ НЕ ОТГОВАРЯ?

    Работното време на LEOS мебел е описано в нашия онлайн магазин и ако сте звъняли по-рано или късно вероятно никой не ви е отговорил. Можете да ни оставите съобщение чрез формата за контакт на сайта и ние ще се свържем с вас. Често се случва няколко клиента да се опитат да се свържат с нас едновременно, поради което не можем да поемем всички обаждания, за което се извиняваме. Консултантите ни се стараят да отговарят на всички пропуснати повиквания.

  • ПЛАТИХ С КАРТА, НО СЕ ОТКАЗАХ ОТ ПОРЪЧКАТА, КОГА ЩЕ МИ БЪДЕ ВЪЗСТАНОВЕНА СУМАТА?

    Възстановяването на суми, направени с банкова карта става чрез нареждане на обратна операция по картата, с която е извършено плащането, ще бъде възстановена в срок около 7 дни.

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки